Mic dicționar | M

Webdesign, Marketing, Dezvoltare

Servicii web de calitate și accesibile -web all inclusive

Dicționar IT | M

mic dicționar (în dezvoltare)

| A | C | E | H | I  L | M | PS | W |

Ce termeni găsiți în acest dicționar ?

Dicționar de termeni IT folosiți pe acest site sau folosiți des cu legătura cu tehnologia informației.

Dicționarul este în dezvoltare.

Anumiți termeni pot fi detaliați în articole pe acest site.

 

Mic dicționar | M

Meta descriere / Meta description (en)

Meta-descrierea este un element important în contextul optimizării pentru motoarele de căutare (SEO) și este asociată cu codul HTML al unei pagini web. Aceasta reprezintă o scurtă descriere a conținutului paginii și apare în rezultatele căutării pe motoarele de căutare.

Practic, meta-descrierea oferă un rezumat concis al subiectului sau conținutului unei pagini web și își propune să ofere utilizatorilor o idee clară despre ceea ce vor găsi pe acea pagină. Este de obicei inclusă în secțiunea <head> a documentului HTML și este specificată folosind tag-ul <meta> cu atributul name setat la „description”. Iată un exemplu simplu de cod HTML pentru meta-descriere:

<head>
<meta name=”description” content=”Aceasta este o meta-descriere a paginii mele web. Ea oferă un rezumat succint al conținutului pentru utilizatori și motoarele de căutare.”>
<!– Alte elemente din head –>
</head>

Este important ca meta-descrierea să fie relevantă și să reflecte conținutul real al paginii web pentru a atrage utilizatorii și pentru a ajuta motoarele de căutare să indexeze corespunzător conținutul. O meta-descriere bine optimizată poate influența decizia utilizatorilor de a da clic pe rezultatele căutării și poate contribui la îmbunătățirea clasamentului în motoarele de căutare.

Meta titlu / Meta title (en)

Meta titlul, cunoscut și sub denumirea de tag-ul <title> în codul HTML, reprezintă un element esențial în cadrul optimizării pentru motoarele de căutare (SEO). Acesta furnizează un titlu pentru pagina web și este afișat în bara de titlu a browserului atunci când utilizatorii accesează respectiva pagină. De asemenea, meta titlul este afișat în rezultatele căutării pe motoarele de căutare și joacă un rol crucial în atragerea utilizatorilor.

Iată un exemplu simplu de cum ar putea arăta tag-ul <title> în codul HTML al unei pagini web:

<head>
<title>Aceasta este Titlul Paginii Mele</title>
<!– Alte elemente din head –>
</head>

Titlul paginii trebuie să fie relevant și să reflecte conținutul real al paginii respective. Un titlu bine ales poate să influențeze decizia utilizatorilor de a da clic pe rezultatele căutării și, în plus, este un factor important în algoritmul de clasare al motoarelor de căutare.

Un aspect important al meta titlului este să mențină o lungime adecvată pentru a asigura o afișare corespunzătoare în rezultatele căutării și să fie captivant și atrăgător pentru utilizatori. Specialiștii în SEO acordă o atenție deosebită optimizării meta titlurilor pentru a maximiza impactul în rezultatele căutării și pentru a îmbunătăți performanța paginilor web în motoarele de căutare.

Promo

Solicitați suport gratuit:

detalii, servicii personalizate, prețuri.

0745 660527

contact@ozw.ro