Ca să compari SEO cu Google Ads, este ca și cum compari mere cu pere – ambele vă ajută să vă aduceți marca pe SERP în fața potențialilor clienți. SEO este bun pentru a vă aduce site-ul mai sus în clasamentul organic, astfel încât să vă clasați pentru clienții care tastează interogări aplicabile conținutului dvs. Anunțurile vă permit să vizați anumite expresii cheie și apoi să creați un anunț care vă promovează site-ul și conținutul pentru cei care folosesc acele cuvinte cheie.
Ce ar trebui să folosesc Google Ads sau SEO?
Ambele canale vă pot îmbunătăți vizibilitatea generală în Căutare, dar este important să rețineți că încercarea de a determina care este cea mai bună este ca și cum ați compara merele cu perele. O prezență digitală puternică și de durată impune mărcilor să folosească ambele canale și să creeze o strategie care să le poată folosi pe cele două împreună pentru a maximiza potențialul online al mărcii.
Care sunt rolurile diferite ale SEO și Google Ads?
SEO și reclamele Google ads au roluri unice, dar complementare. Disciplina managementului SEO face site-ul dvs. atrăgător pentru clienți, precum și în crearea de conținut care să răspundă nevoilor acestora și să-i implice. Acest lucru nu implică doar materialul pe care îl scrieți sau videoclipurile și infograficele pe care le creați, ci implică și optimizarea aspectului și designului site-ului pentru a vă asigura că este ușor de utilizat și ușor de navigat, deplasând utilizatorii prin site-ul dvs. într-un mod logic.
Google Ads, pe de altă parte, este o formă de publicitate grafică online. Vă permite să plătiți de fiecare dată când o persoană face clic pe un anunț pe care îl creați. Acest anunț este afișat utilizatorilor care introduc anumite cuvinte cheie în motoarele de căutare, permițându-vă să vizați utilizatorii interesați de anumite subiecte. Prin urmare, Google Ads vă poate ajuta să obțineți vizibilitatea dorită pentru cuvintele cheie importante, chiar înainte de a obține reputația site-ului și clasamentele SEO necesare pentru a vedea rezultatele eforturilor dvs. organice. Combinați atât SEO, cât și SEM pentru a maximiza proprietățile SERP.
Ajută Google Ads la SEO?
Când sunt utilizate corect, SEO și Google Ads pot funcționa bine împreună. Mărcile care își urmăresc cu exactitate clasamentele și traficul organic pot folosi în mod strategic anunțurile pentru a crește vizibilitatea cuvintelor cheie importante, generând trafic plătit acolo unde nu au clasamentul organic pentru a ajunge pe Pagina 1. Google Ads poate fi folosit și pentru a testa răspunsul consumatorilor la anumite cuvinte cheie. . De exemplu, mărcile pot crea anunțuri pentru cuvintele cheie pentru care se gândesc să le optimizeze. Apoi pot urmări clienții care dau clic pe anunț și pot vedea cât de bine răspund la pagina de destinație și la restul site-ului. Cuvintele cheie care atrag vizitatori cu rate de conversie mai ridicate și mai multă implicare vor avea apoi o prioritate mai mare față de cei care nu văd atât de mult succes.
În mod similar, datele despre cuvinte cheie din eforturile SEO pot fi, de asemenea, folosite pentru a găsi oportunitățile potrivite pentru anunțuri. Descoperirea cuvintelor cheie care au rate de căutare ridicate, dar care au și o concurență ridicată – ceea ce înseamnă că va fi dificil pentru un site să câștige un loc pe prima pagină a SERP – va fi probabil candidați buni pentru campaniile de anunțuri. Acest proces de rafinare poate fi realizat atât în motoarele de căutare majore, cât și în căi mai noi pentru lucrul SEO, cum ar fi motoarele de căutare verticale și native.
Pe măsură ce o marcă își construiește o strategie digitală, înțelegerea diferitelor roluri ale Google Ads și SEO în construirea unei prezențe pe web este esențială pentru succes. Cu cât companiile pot folosi mai bine aceste două caracteristici diferite împreună în avantajul lor, cu atât potenţialele lor rezultate în Căutare sunt mai bune.