SEO (Search Engine Optimization), inseamnă optimizare pentru motoarele de căutare și este un proces prin care încerci să îmbunătățești poziția site-ului tău în rezultatele motoarelor de căutare pentru anumite cuvinte sau expresii cheie.
Exista 2 feluri de SEO SEO: On-Page și Off-Page.
On-Page SEO,
înseamnă să ajuți motoarele de căutare să înțeleagă despre ce este site-ul tău. Motoarele de căutare nu citesc un site la fel cum îl citesc oamenii. Ele „înțeleg” despre ce e vorba pe un site, citind codul din spatele acestuia.
Off-Page SEO,
înseamnă să arăți motoarelor de căutare că site-ul tău este de încredere.
Pentru asta, Google (și alte motoare de căutare) analizează „păreri” externe. Mai exact, motoarele de căutare analizează câte site-uri fac trimitere (prin link) către site-ul tău.
Link-urile către site-ul sunt ca niște voturi de încredere sau popularitate acordate de alte site-uri.